donderdag 9 juli 2015

Too much information tag #2


Hii Guys!

Het 2e deel van de 'Too much information' tag. De tag gaat over persoonlijke vragen die ik in deze artikels ga beantwoorden. Sommige vragen zijn een beetje raar of onrelevant, dus die beantwoord ik niet.
Hier een linkje van het eerste artikel.

  Veel plezier met lezen!




28. Heb je angsten?

Alleen in het donker zijn. Vooral als je pas een enge film hebt gezien ofso!

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?

Ruzie met iemand die me heel dierbaar is...

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?

Uhh... Gisteren.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

Ik denk in de Bijbel?

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

Uh, Pretty Little Liars.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?

Mijn moeder ^_^

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?

Gewoon goeie vrienden ;)

36. Wat is je favoriete eten?

Ijs! Sowieso!

37. Waar wil je graag nog naartoe?

Uganda, Roemeniƫ, Indonesiƫ, US, Braziliƫ, Engeland?

38. De laatste plaats waar je was?

Ik denk Zwolle.

39. Heb je een crush?

Nee...

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?

Pfff... Geen idee.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?

Aarbei flavorrr!

43. Welke instrumenten speel je?

Piano en sopraansaxofoon :)

44. Wat is je favoriete sieraad?

Mijn 'I love Jesus' ring die ik al anderhalfjaar draag.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?

Dansen! Sowieso!

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?

Uhhh... Geen idee!

47. Wat is je favoriete openingszin?

Hoi.

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?

Uhh... Zekers...

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?

Precies een halfuur geleden :)

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen! Zo ja? Zet dat dan even in de reacties!

Liefs Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen